تزریق ژل چانه برای چه کسانی مفید است

فیلر چانه چیست

یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی صورت، چانه می‌باشد. فرم چانه تاثیر بسزایی در زیبایی چهره افراد خواهد داشت. تزریق ژل چانه می‌تواند با حجم‌دهی و فرم‌دهی آن بر زیبایی صورت بی افزاید. فیلر چانه یک روش ساده و بدون درد است و نیاز به زمان طولانی ندارد که امکان ایجاد ظاهر چانه سازگار با شکل صورت را فراهم می‌کند.

فیلر چیست؟

فیلر ها، موادی هستند که برای حجم‌دهی، صاف کردن خطوط و رفع چین و چروک ها به زیر پوست تزریق می شوند. با افزایش سن، میزان کلاژن در بدن انسان کاهش می‌یابد و پوست نازک‌تر و دارای چین و چروک می‌شود. فیلر با خاصیت حجم‌دهی خود، چین و چروک را از بین برده و ظاهری زیبا، جوان و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد.امروزه تزریق فیلر محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است، زیرا پیشرفت‌های زیبایی چشمگیر و جوان‌ کننده‌ای ایجاد می‌کنند که قبلاً فقط با جراحی قابل دستیابی بود. به علاوه، این پرکننده های پوستی هزینه کمتری نسبت به جراحی دارند و نیاز به استراحت طولانی مدت پس از انجام عمل ندارد.

فیلر در نواحی مختلف صورت مانند چشم، بینی، چانه، لب، اطراف لب و… قابل تزریق است، که از آن‌ها با عنوان‌های فیلر زیرچشم، فیلر بینی، فیلر صورت، فیلر لب و… یاد می‌شود.

فیلر چانه برای چه کسانی مفید است ؟

افرادی که چانه‌های عقب رفته دارند.
افرادی که غبغب شل و آویزان دارند.
افرادی که فرورفتگی در وسط چانه خود دارند.
افرادی که صورت‌های گردی دارند.
افرادی که چانه نامشخص دارند.

نحوه تزریق فیلر چانه

ابتدا محل مورد نظر با کرم‌های بی حسی موضعی، بی‌حس می‌شود. سپس بعد از ضد عفونی کردن، فیلر به کمک سوزن ‌های کوچک تزریق می‌شود.

مدت زمان ماندگاری فیلر

مدت زمان ماندگاری این مواد بسته به نوع فیلر مورد استفاده و نوع چین و چروک و ناحیه تحت درمان متفاوت است. همچنین زمان ماندگاری این مواد در افراد مختلف نیز متفاوت است. برخی از پرکننده ها تا 6 ماه ماندگاری دارند، در حالی که برخی دیگر تا 2 سال یا بیشتر دوام می آورند.

خطرات و عوارض تزریق ژل چانه

تزریق ژل جزو اعمال غیر جراحی محسوب می‌شود؛ با این حال احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی در پی آن وجود دارد که البته به واسطه مهارت و تجربه پزشک در تزریق، بسیار سطحی و زودگذر خواهد بود. رایج ترین عوارض جانبی تزریق ژل چانه عبارتند از: قرمزی، تورم و گاهأ کبودی در محل تزریق؛ که تورم و قرمزی، با گذشت چند ساعت و کبودی هم پس از چند روز مرتفع می‌گردد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

هزینه تزریق ژل چانه

هزینه تزریق ژل چانه، به مقدار ژل و کیفیت و برند ژل بستگی دارد که پس از مشاوره با پزشک و مشخص شدن میزان ژل مورد نیاز به شما گفته می‌شود.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

هیرفیلر چیست ؟هیرفیلر چیست ؟

آیا از ریزش موهای خود خسته شده اید ؟ آیا روی بالشت و کف اتاقتان پر از مو خورده است ؟ اگر همچین مشکلی دارید ، هیرفیلر همان چیزی است که به رفع مشکل شما کمک می کند. پس با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

علل ریزش مو در زنانعلل ریزش مو در زنان

ریزش مو در زنان معمولاً زمانی مشخص میشود که فرد به طور غیرمنتظرهای، مقدار زیادی مو از دست میدهد. به طور طبیعی همهی ما روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ عدد تار مو از دست میدهیم ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین