زیبایی لب باتزریق ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ژل یا فیلر / لب های زیبا با تزریق ژل لب

لب های زیبا با تزریق ژل لب

درباره ی ژل لب چه می دانید ؟

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تاثیر به سزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند. اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا در تناسب چهره شان تاثیر بگذارد.
در برخی افراد بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور زمان از حجم لب ها کاسته شود.
تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد. تمامی افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش فرم و حجیم تری داشته باشند، می توانند در کمترین زمان ممکن از مزایای این روش بهره مند شوند.
ژل لب با هدف افزایش حجم و بهبود فرم لب ها تزریق می شود و میزان ژل و عمق تزریق آن به نوع ماده استفاده شده و همچنین سلیقه افراد بستگی دارد. انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارند که برای تزریق به لب مورد استفاده قرار می گیرند، اما در میان آن ها، هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب ها کمک می کند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
نکته بسیار مهم در خصوص تزریق ژل لب این است که تناسب میان لب بالا و پایین حتما باید در نظر گرفته شود، تا نتایج ایده آل تری حاصل گردد. به علاوه اینکه فرم لب هر فرد با دیگری متفاوت است و مختص خود فرد است و نباید این انتظار داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق، مانند سایر افراد شود. به همین خاطر، این روش زیبایی حتما باید توسط پزشک متخصص که آشنا به آناتومی لب و صورت است انجام شود.
تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود و می توان برای کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده کرد.

فرم های مختلف تزریق ژل لب:

فرم لب می تواند با توجه به محل و نحوه تزریق ژل تغییر کند و این موضوعی است که حتما باید در خصوص آن با پزشک صحبت کنید. برخی افراد دوست دارند لب بالای شان حجیم تر از لب پایین باشد یا برعکس و در برخی دیگر موارد، ترجیح می دهند اندازه و تناسب لب بالا و پایین با هم برابر باشد. برخی تکنیک ها و مدل های مختلف ژل لب عبارتند از :

ژل لب روسی : ژل لب روسی که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب و به طور عمودی تزریق می شود و این روش برای افرادی که لب های باریک و کم حجمی دارند، نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

ژل لب عروسکی : در ژل لب عروسکی، میزان ژل بیشتری در لب پایین تزریق می شود تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا شود و لب ها فرم عروسکی یا باربی پیدا کنند.

ژل لب طبیعی (کلاسیک) : برای آن دسته از افرادی که می خواهند بعد از تزریق، لب ها فرم طبیعی تری داشته باشد، افزایش حجم به صورت نامحسوس و به طور کاملا طبیعی انجام خواهد شد.

ژل لب قلبی : تزریق ژل قلبی برای آن دسته از افرادی مناسب تر است که فرم صورت بیضی دارند که در این روش، فاصله ای بین قسمت بالایی دو حاشیه لب ایجاد می شود و لب ها اصطلاحا ظاهر قلبی شکلی پیدا می کنند.

کاندید مناسب ژل لب

تزریق ژل لب یک تصمیم شخصی است و افرادی که از حجم و فرم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های بزرگ تری داشته باشند یا می خواهند فرم لب های شان به حالت قبل برگردد و در عین حال، انتظارات منطقی و واقع بینانه ای از نتایج تزریق دارند، می توانند ژل لب را انجام دهند. توجه داشته باشید که از تزریق ژل لب در موارد زیر باید خودداری شود:

انتخاب برند ژل لب یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود، چرا که نامرغوب بودن ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. مواردی از قبیل سن فرد، فرم لب و نتایج مورد انتظار در تعیین برند و مارک ژل لب دخیل هستند و در کنار برند انتخابی، نحوه تزریق نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. ژل‌های هیالورونیک اسید ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا مارک ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین نتیجه را بدهد.
بگذارید عوامل موثر در انتخاب مارک ژل را به شکل فهرست‌وار مرور کنیم:

مراقبت های بعد از ژل لب:
کاملا طبیعی است که بعد از تزریق ژل، لب ها متورم و کبودی هایی دیده شود و این علائم معمولا طی چند روز کم و محو می شوند. رعایت یک سری نکات و مراقبت ها می تواند به تسریع موارد گفته شده و حاصل شدن نتایج ایده آل کمک کند، از جمله:

ماندگاری ژل لب چقدر است ؟

تزریق ژل لب نتایج دائمی ندارد و به مرور از حجم ژل کاسته می شود و بسیاری از افراد هر چند ماه یک بار، مجدد تزریق ژل را انجام می دهند تا فرم و حجم دلخواه شان حفظ شود. در واقع، ماندگاری ژل لب در هر فردی متفاوت است و به یک سری عوامل بستگی دارد. از جمله :

چه مقدار ژل باید تزریق کنم ؟

این موضوع به خواسته‌ی شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سی سی کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی لب‌ها را حفظ کنید. یک سی سی به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود.

حتی برای دفعات اول بهتر است که یک سی سی را تزریق کنیم و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر، یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید. به این ترتیب حفظ ظاهر طبیعی لب‌ها راحت‌تر است. برای بیشتر افراد تزریق بیش از ۲ سی سی بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد.

آیا تزریق ژل درد دارد ؟

اول این که بیشتر ژل‌های هیالورونیک اسیدی حاوی داروی بی‌حس کننده موضعی لیدوکائین هستند. همان بی‌حس کننده‌ای که در دندان پزشکی کاربرد زیادی دارد. علاوه بر این می‌توانیم به شکل‌های مختلفی لب‌هایتان را بی‌حس کنیم. مثلاً می‌توانیم اطراف لب یک داروی بلوک کننده عصبی تزریق کنیم. از این دارو در دندان پزشکی، پیش از پر کردن دندان استفاده می‌شود. به جز این می‌توانیم از داروهای بی‌حس کننده موضعی استفاده کنیم که به شکل محلول یا کرم هستند.

از بین راه‌های کاهش درد، ما کرم بی‌حس کننده را ترجیح می‌دهیم. وقتی از داروهای بلوک کننده عصبی استفاده می‌کنیم، شکل حرکت کردن لب‌ها تغییر می‌کند و تا چند ساعت معلوم نمی‌شود که لب‌تان به چه شکلی در آمده است. این مشکل را با کرم‌های بی‌حسی نداریم.

بعد از بی‌حس کرد لب و در هنگام تزریق، ابتدا یک سوزش خیلی جزئی، سپس کمی فشار و نهایتاً یک حس ضربانی بسیار گنگ خواهید داشت. اگر بی‌حسی به درستی انجام شود، نباید درد حادی احساس کنید. در مجموع اگر تزریق‌ها دردی داشته باشد، کاملاً قابل تحمل خواهد بود.

چه زمانی برای تزریق مجدد مناسب است؟

برای اثرپذیری بیشتر تزریق مجدد و اینکه کسی متوجه تغییر مداوم در چهره شما نشود، توصیه می کنیم وقتی هنوز بین ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده است، از پزشک خود بخواهید دوباره تزریق ژل را برای شما انجام دهد.
تزریق ژل به لب بهترین و سالمترین عمل حجم دهی به لب می باشد و اکثر افرادی که از این روش استفاده کرده اند، از انجام آن رضایت کامل داشته اند و بعد از اینکه ژل روی لب آنها جذب بدن شد، خواستار تزریق مجدد شده اند. تزریق مجدد ژل به لب مزایایی دارد که به آنها اشاره می کنیم:


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل بهترین روش جوانسازی پوستمزوژل بهترین روش جوانسازی پوست

داشتن چهره ای جذاب و زیبا بعد از استفاده طولانی مدت از ماسک آرزوی خیلی از ماست. با مزوژل های جوانساز می توانید زیبایی، طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

هیرفیلر چیست ؟هیرفیلر چیست ؟

آیا از ریزش موهای خود خسته شده اید ؟ آیا روی بالشت و کف اتاقتان پر از مو خورده است ؟ اگر همچین مشکلی دارید ، هیرفیلر همان چیزی است که به رفع مشکل شما کمک می کند. پس با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

علل ریزش مو در زنانعلل ریزش مو در زنان

ریزش مو در زنان معمولاً زمانی مشخص میشود که فرد به طور غیرمنتظرهای، مقدار زیادی مو از دست میدهد. به طور طبیعی همهی ما روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ عدد تار مو از دست میدهیم ... ادامه مطلب

فرق مزوژل و مزوتراپیفرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟ ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین