PageTitle
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روش های جوانسازی پوست / مزوژل برای چه کسانی مفید است ؟

مزوژل برای چه کسانی مفید است ؟

هر چقدر هم که سعی کنیم آثار ناشی از بالا رفتن سن را انکار کنیم، فرآیند طبیعی پیری گریزناپذیر است. البته مجبور نیستیم این تغییرات را برای همیشه تحمل کنیم. امروزه درمان‌های جوانسازی پوست صورت پیشرفته و قدرتمندی این امکان را برای ما فراهم می‌آورد تا با چین و چروک‌های صورت خداحافظی کنیم، کلاژن سازی پوست را تحریک کنیم و به روشی راحت و سریع درخشندگی جوانی را به نحوی طبیعی به صورت برگردانیم تا صورت‌مان جوان و شاداب شود.

مزوژل چیست؟

مزوژل یکی از درمان‌های موثر در رفع چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت و نواحی اطراف چشم است. در این روش از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوست استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی را به پوست برگرداند.
هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در کلاژن سازی و حفظ حالت ارتجاعی پوست نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند کلاژن سازی را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌رسانی بافت‌های آسیب دیده را ترمیم می‌کند.
در ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و آنتی اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است که همگی خواص ترمیم کنندگی دارند و می‌توانند به بهبود انواع آسیب‌های پوستی کمک کنند. این ترکیبات می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز دوباره نشانه‌های پیری یا ایجاد لک‌های پوستی برای مدتی تقریبا طولانی جلوگیری کنند.

مزوژل برای درمان چه آسیب‌هایی به کار می‌رود؟

اصلی‌ترین کاربرد مزوژل از بین بردن چین و چروک‌های صورت به خصوص در نواحی اطراف چشم و لب‌هاست. این روش را می‌توان برای از بین بردن خط خنده و خط اخم نیز استفاده کرد.
اگر به هر دلیلی پوست صورت شما دچار افتادگی شده و یا شل شده است و می‌خواهید پوست‌تان کشیده شود، بهتر است مزوژل را برای درمان آن انتخاب کنید. این روش برای افرادی که چهره‌ای لاغر دارند و می‌خواهند کمی حجم به صورت طبیعی به صورت‌شان بدهند هم بسیار مفید است. این روش با تحریک کلاژن سازی و احیای بافت‌های آسیب دیده باعث جوان‌سازی صورت می‌شود. همچنین جای جوش، آکنه و لک‌های پوستی را نیز از بین می‌برد و پوستی صاف و شفاف به شما می‌دهد.
درمان مزوژل را می‌توان برای از بین بردن خطوط گردن، غبغب، خطوط پشت دست، فرورفتگی‌ها و رگ‌های بیرون زده بر روی دست‌ها استفاده کرد.

مزایای تزریق مزوژل

ماندگاری مزوژل چقدر است؟

پاسخ این سوال بستگی به ویژگی‌های پوست فرد متقاضی، نوع آسیب و برند مزوژل مورد استفاده دارد. اما در بیشتر افراد این تزریق حداقل بین 6 تا 9 ماه ماندگاری خواهد داشت.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علل ریزش مو ارثی در مردانعلل ریزش مو ارثی در مردان

در بسیاری از مردان دلیل ریزش مو وراثت است، به مانند بسیاری از ویژگی های جسمانی که از خانواده پدری و یا مادری به ارث برده می شود وضعیت موها نیز به همین شکل است. ... ادامه مطلب

فرق مزوژل و مزوتراپیفرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟ ... ادامه مطلب

هیرفیلر چیست ؟هیرفیلر چیست ؟

آیا از ریزش موهای خود خسته شده اید ؟ آیا روی بالشت و کف اتاقتان پر از مو خورده است ؟ اگر همچین مشکلی دارید ، هیرفیلر همان چیزی است که به رفع مشکل شما کمک می کند. پس با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین