PageTitle
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری موضعی بدون جراحی / از بین بردن غبغب بدون جراحی

از بین بردن غبغب بدون جراحی

بسیاری از ما در ناحیه ساب‌منتال یعنی در نقطه تلاقی چانه و گردن با مشکل چربی اضافی روبرو هستیم که در اصطلاح با نام غبغب از آن یاد می‌شود. غبغب را به سختی می‌توان با رژیم غذایی و ورزش کردن از بین برد، در اکثر موارد علت ایجاد غبغب ارثی است و از بین بردن آن به این روش‌ها عملاً غیرممکن است. خوشبختانه روش‌های درمانی غیرجراحی برای کاهش چربی در این ناحیه وجود دارد که با بهره‌گیری از آنها می‌توان خط فکی خوش‌تراش و صاف داشت.

کنار آمدن با غبغب بدفرم که زیبایی صورت را خدشه‌دار می‌کند، بسیار سخت و ناراحت کننده است. غبغب چه ارثی باشد، چه چربی زائدی که در برابر رژیم لاغری و ورزش مقاوم است، می‌توان به روش‌های گوناگون آن را از بین برد تا ناحیه چانه خوش تراش و صاف شود. از راه های از بین بردن غبغب میتوان به انجام آر اف فرکشنال ، مزوتراپی ، مزو ژل چربی سوز پروسترولین ، کویتیشن اشاره کرد.

اگر چه غبغب عموماً یکی از نتایج چاقی است، با این حال غبغب در افراد لاغر و با اندام متناسب نیز دیده می‌شود. زاویه گردن ـ صورت در دوران جوانی حدود ۱۱۸ درجه است، اما این زاویه در اثر انباشته شدن چربی در ناحیه زیر چانه کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد و حالت فرورفتگی و گودی خوشایند گردن را کمتر می‌کند. غبغب درآوردن نتیجه جمع شدن چربی اضافی و شل شدن و افتادگی پوست گردن در زیر چانه است. چاقی، ژنتیک یا بالا رفتن سن از عوامل ایجاد غبغب به شمار می‌آید.
غبغب صرف نظر از دلیل ایجاد آن زیبایی صورت و اعتماد به نفس را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.و نامشخص شدن خط فک یکی از نشانه‌های بالا رفتن سن نیز محسوب می‌شود.

مزایای درمان غیر جراحی:

مزوژل چربی سوز پروسرولین چیست ؟

این بار ترکیب پپتید و اسید هیالورونیک شگفتی دیگری را به ارمغان آورده اند. این دو ماده همزمان باهم باعث تحریک لیپولیز طبیعی (چربی سوزی)، جوان سازی و تقویت پوست می شوند. با استفاده از این دو ماده چربی سوز سلول های چربی به طور طبیعی کاهش می یابند و از بدن دفع می گردند. در عین حال اسید هیالورونیک به کلاژن سازی پوست کمک می کند تا احتمال شل شدن و افتادگی پوست را کمتر کند.

مزوتراپی لاغری چیست؟

مزوتراپی یک روش درمانی غیرتهاجمی است که در سال‌های اخیر برای رفع مشکلات مربوط‌ به پوست، مو و چربی موضعی کاربرد فراوان پیدا کرده است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای مزوتراپی، کمک‌به کاهش و حذف چربی‌های اضافی و موضعی در برخی نقاط بدن است که دیگر روش‌ها مانند ورزش و رژیم غذایی، تاثیر کمی روی آن دارد. این تزریق‌ها با ایجاد لیپولیز، پارگی و مرگ سلولی در بین سلول‌های چربی، آن‌ها را هدف قرار داده و برای از بین‌بردن رسوبات چربی موضعی مانند غبغب استفاده می‌شوند. در مزوتراپی، تزریقات حل‌کننده چربی به صورت سطحی در نواحی خاصی از بدن که دارای رسوب چربی است، انجام می‌شود. به‌طورمعمول، درمان حذف چربی در ناحیه زیرچانه ازجمله مهم‌ترین و رایج‌ترین مزیت‌های روش مزوتراپی محسوب می‌شود.

آراف فرکشنال چه تاثیری روی از بین رفتن غبغب دارد ؟

در این روش امواج رادیو فرکوئنسی به عمق بافت ها نفوذ می کند. در این مرحله حرارتی که در عمق بافت پوست ایجاد می شود سلول های چربی را تخریب می کند و به دلیل خاصیت کلاژن سازی که دارد ، پوست ناحیه را سفت و جمع می کند. پس نگران لاغری چربی غبغب و شلی پوست این ناحیه نباشید چون این روش هر دو کار را برای شما انجام می دهد.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل بهترین روش جوانسازی پوستمزوژل بهترین روش جوانسازی پوست

داشتن چهره ای جذاب و زیبا بعد از استفاده طولانی مدت از ماسک آرزوی خیلی از ماست. با مزوژل های جوانساز می توانید زیبایی، طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

هیرفیلر چیست ؟هیرفیلر چیست ؟

آیا از ریزش موهای خود خسته شده اید ؟ آیا روی بالشت و کف اتاقتان پر از مو خورده است ؟ اگر همچین مشکلی دارید ، هیرفیلر همان چیزی است که به رفع مشکل شما کمک می کند. پس با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟

پیر شدن پوست به دلیل عدم تعادل بین نرخ تخریب و بازسازی سلول های پوستی و کلاژن است. در جوانسازی به روش پی آر پی با کیت سوییسی رژن لب از طریق تزریق پلاسما ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین