PageTitle
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روش های جوانسازی پوست / علت گودی و تیرگی دور چشم و راه کار آن

علت گودی و تیرگی دور چشم و راه کار آن

اطراف چشم پوست بسیار نازک و حساسی دارد که مراقبت و جوانسازی آن به مراتب سخت تر از مناطق دیگر صورت است .در اثر افزایش سن، مراقبت نادرست از پوست و ژنتیک و... پوست قوام خود را از دست داده و دچار پیری می‌شود ، که اغلب با تغییر رنگ ، چین و چروک و خطوط متعدد ظاهر آن تغییر می کند .
پوست اطراف چشم نیز از این قاعده مستثنی نیست و طی همین فرآیند پیر می‌شود ولی به دلیل ظریف بودن و حساسیت بیشتر، سرعت تخریب آن سریع تراست و چون بیشتر جلوی دید است نمود بیشتری دارد. گودی و تیرگی زیر چشم به همراه خطوط ریز و گاهی عمیق ، سن شما را از آنچه واقعیت دارد بیشتر نشان می دهد!

گودی و تیرگی زیر چشم به عوامل زیادی بستگی دارد که ما در زیر به چند مورد اشاره می کنیم :

و حالا پیشنهاد ما برای حل این مشکل چیست؟

خانم دکتر مهین عباسپور با چند روش که خدمتتون عرض میکنیم این مشکل را تا حد زیادی رفع می کنند. تزریق بوتاکس و فیلر هیچ کدام پوست زیر چشم را جوانسازی نمی کنند و فقط ظاهر آن را بهتر جلوه می دهند.با کمک آر اف فرکشنال ، پی آر پی ، مزو ژل ، مزوتراپی که هر کدام با توجه به شدت گودی و سیاهی و چروک های زیر چشم افراد اتخاب و انجام می شود. توضیح کوتاهی راجع به هرکدام از این روش ها در زیر به شما می دهیم :

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال درجوانسازی و درمان چروک‌های زیر چشم مثل سایر مناطق صورت اثربسیار عالی دارد. در این روش به کمک امواج رادیوفرکوئنسی بدون آسیب رساندن به سطحی‌ترین لایه پوست و کار روی لایه‌های عمقی‌تر، نتایج بسیار خوبی در درمان چین و چروک‌ها و بالا بردن قوام پوست و کلاژن سازی اتفاق می افتد. ضمن اینکه عوارض حداقلی آر اف جزو مزایای بسیار ارزشمند این روش محسوب می‌شود.

در این روش با اثرگذاری بسیار خوب که برای انواع پوست‌ حتی پوست‌های تیره و در تمام فصول سال، قابل انجام است ، می توان اشاره کرد . از عوارض آن فقط به چند روز قرمزی خفیف پوست می‌توان اشاره کرد.

پی آر پی (PRP)

پی آر پی برای کسانی که به‌دنبال درمان‌های ضد پیری هستند و مشکل آن‌ها به‌گونه‌ای است که نیازی به درمان‌های پوستی گسترده ندارند و دنبال کارهای غیر جراحی هستند گزینه بسیار خوبیست. پی آر پی زیر چشم ازجمله درمان‌هایی است که برای رفع تیرگی، پف‌وچروک زیرچشم نیز استفاده می‌شود.

در این روش ابتدا با کیت های مخصوص پی آر پی از فرد خونگیری انجام می شود ، سپس برای جداسازی پلاسمای غنی از پلاکت از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می گردد. برای فرد کرم بی حسی می زنیم و به مدت 30دقیقه زمان می دهیم تا خوب بی حس شود سپس پلاسمای غنی از از پلاکت را با سوزن های ظریف و نازکی به اطراف چشم تزریق می کنیم.
احتمال تورم ، قرمزی و کبودی در این روش طبیعی ست که به اثر گذاری فوق العاده ی آن می ارزد .

مزوژل

تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن شده و خون رسانی به بافت ها را افزایش می دهد. در این محصول ، اسید هیالورونیک با درصد خیلی بیشتری از کوکتل های مزوتراپی وجود دارد و نتیجه آن پس از تزریق چشمگیر است. از مزایای تزریق مزوژل دور چشم به چند مورد اشاره می کنیم : آبرسانی عمقی پوست دور چشم ، کاهش تیرگی و گودی زیر چشم ، رفع چین چروک ، جوانسازی و افزایش قوام پوست دور چشم ، روشن شدن پوست دور چشم

مزوتراپی

با تزریق ویتامین‌ها، موادمعدنی و اسیدهای آمینه به ناحیه ی مزودرم پوست ، بافت این ناحیه تغذیه می شود و به رفع تیرگی و گودی و چین و چروک کمک می کند. درواقع، تزریق مزوتراپی فیبروبلاست را فعال می‌کند، یعنی مزوتراپی سلول‌های تولیدکننده کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک را تحریک می‌نماید. این مواد مسئول سفتی و خاصیت ارتجاعی پوست شما هستند. هر چه سطح این مواد در بدن بالاتر باشد، پوست جوان‌تر به نظر می‌رسد. مزوتراپی درمانی بسیار موثر، غیر‌تهاجمی و مغذی برای پوست زیر چشم شماست.

تعداد جلسات بستگی هر کدام از روش ها بستگی به شدت این مشکل در افراد دارد و انتخاب روش مناسب با توجه به نظر پزشک و شرایط شما تعیین می شود . برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

02188661062


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فرق مزوژل و مزوتراپیفرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟ ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟

پیر شدن پوست به دلیل عدم تعادل بین نرخ تخریب و بازسازی سلول های پوستی و کلاژن است. در جوانسازی به روش پی آر پی با کیت سوییسی رژن لب از طریق تزریق پلاسما ... ادامه مطلب

جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

هیرفیلر چیست ؟هیرفیلر چیست ؟

آیا از ریزش موهای خود خسته شده اید ؟ آیا روی بالشت و کف اتاقتان پر از مو خورده است ؟ اگر همچین مشکلی دارید ، هیرفیلر همان چیزی است که به رفع مشکل شما کمک می کند. پس با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین