PageTitle

آر اف فرکشنال چیست

آر اف فرکشنال چیست ؟

اگر دوست دارید مثل وقت هایی که با فیلتر عکس می گیرید، پوست‌تان سفت شود و لیفت پیدا کند، منافذ باز پوست‌تان از بین برود و چین و چروک‌های پوست‌تان محو شود، خط خنده و خط اخم‌تان از بین برود و از همه مهم‌تر پوست‌تان جوان و شاداب شود، بهتر است جوانسازی به سبک آمریکایی را انتخاب کنید و آر اف فرکشنال را امتحان کنید.
با افزایش سن کلاژن پوست کاهش می یابد و به ناچار پوست شل شده و چین و چروک‌هایی در صورت پدیدار می‌شود، اما همه ما دوست داریم در هر سنی بدون هیچ گونه عمل زیبایی در بهترین ظاهر خود باشیم.
اکنون یک در مان کاملا ایمن و کم تهاجم وجود دارد که این نگرانی را برطرف می‌‎کند و واقعا یک تغییر عالی و واقعی ایجاد می‌کند.
آر اف فرکشنال یک معجزه برای شماست. روش آر اف فرکشنال یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی محسوب می شود که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای سفت شدن پوست تائید شده است. این روش جوانسازی پوست، روشی ایمن و کم تهاجم است که می تواند بدون دردسرهای عمل جراحی نتایج بسیار خوبی به شما هدیه دهد. در این روش از امواج رادیویی ایمن استفاده می شود که به لایه میانی پوست نفوذ می کند و باعث تحریک و کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختار پوست می شود و برای انواع پوست در سنین مختلف تاثیر می‌گذارد. البته باید توجه داشت که این کار باید توسط پزشک انجام شود.

عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال:

این دستگاه دارای سری کوچکی است که برای هر فرد جداگانه استفاده می شود. این سری حاوی سوزن های بسیار کوچک و ظریف با روکش طلا است (فلزی که با بافت بدن انسان سازگار بوده و حساسیت ایجاد نمی کند ) و تا عمق 0.5 تا 3.5 میلیمتری پوست نفوذ می کند. تعداد این سوزن ها در هر سری دستگاه 49 عدد است.
دستگاه آر اف فرکشنال با گرمای حاصل ازامواج رادیو فرکونسی بدون آسیب به سطح پوست یا اپیدرم تنها در عمق پوست عمل می کند. انرژی گرمایی ازطریق سوزن های ظریف به عمق پوست می رسد.با افزایش دما در عمق پوست و ایجاد آسیب حرارتی درناحیه درم، شکل گیری مجدد پوست و دوباره سازی کلاژن آغازمی شود وکلاژن های پیر پوست از بین می روند و نتیجه این تغییرات افزایش قوام پوست و لیفت پوست است.
مهم ترین اثر ار اف فرکشنال این است که به خاطر حرارتی که ایجاد می کند، باعث میشود کلاژن های پیر از بین برود و مجددا فیبروبلاست‌ها را برای ساخت رشته های جوان الاستین و کلاژن تحریک کند. به خاطر همیی می گوییم آر اف فرکشنال یک نوع روش برای بازسازی قوام و جوانسازی پوست حساب می شود.
با این دستگاه می توان در تمام نواحی صورت وگردن و ناحیه دکولته با تنظیم عمق نفوذ جوان سازی و لیفت انجام داد.پس از انجام آراف فرکشنال التهاب و قرمزی به مدت 24 تا 48 ساعت در سطح پوست ایجاد می شود و دراین مدت فرد بایستی ازکرم ضد افتاب استفاده کند.

کاربردهای آر اف فرکشنال:

لیفت و سفت کردن پوست: مهم ترین کاربرد این دستگاه سفت کردن پوست و درمان شلی و افتادگی پوست است. دستگاه آر اف فرکشنال باعث لیفت طبیعی پوست می شود. در واقع با این دستگاه بدون نیاز به عمل جراحی می توان افتادگی پوست ، افتادگی پلک و افتادگی ابرو و افتادگی غبغب را درمان کرد.
درمان چین و چروک و خطوط روی پوست: این دستگاه در درمان چین و چروک های پوستی و چروک های دور چشم و خطوط اخم یا خط خنده تاثیر بسیار خوبی دارد. اگر می خواهید چروک های پوستی را از بین ببرید، از دستگاه آر اف فرکشنال برای درمان چین و چروک ها کمک بگیرید.
از بین بردن شلی غبغب: یکی دیگر از کاربردهای مهم دستگاه آر اف فرکشنال سفت کردن و بالا کشیدن پوست ناحیه غبغب است. بعد از استفاده این دستگاه پوست غبغب و ناحیه فک سفت می شود و ظاهر فرد زیباتر می شود.
سفت کردن پوست گردن : اگر از شل شدن پوست گردن خود کلافه شده‌اید، شل شدگی پوست گردن را با دستگاه آر اف درمان کنید، زیرا این دستگاه برای سفت کردن پوست گردن فوق العاده است.
درمان جای جوش و اسکار آکنه: از دیگر کاربردهای این دستگاه، درمان جای زخم، جای اسکار، جای جوش و آکنه است. این دستگاه باعث درمان اسکارهای عمیق می شود و همچنین ترک‌های پوست را نیز درمان می کند.
بستن منافذ باز پوست : بستن منافذ باز پوست و کنترل چربی پوست باعث کنترل میزان جوش و آکنه روی پوست خواهد شد. این دستگاه روی درمان بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز پوست تاثیر می گذارد.

فواید آر اف فرکشنال به طور کلی در زیر خلاصه می شود:

لیفت پوست
رفع اسکار و جای جوش
رفع چین و چروک های صورت
از بین بردن شلی و افتادگی غبغب
روشن کرد ن پوست
جوانسازی و تحریک کلاژن
کاهش منافذ باز پوست
بالا بردن قوام پوست
رفع شلی پوست

مراقبت های بعد از انجام آر اف فرکشنال:

1- در روز اول درمان از دوش گرفتن و رفتن به سونا پرهیز نمایید.

2- برای کاهش احساس گرما و سوختگی در پوست، کیسه یخ را داخل گاز استریل قرار داده و پوست را خنک کنید.

3- در صورت داشتن خون‌ریزی های نقطه ای در پوست به کمک گاز استریل ناحیه مورد نظر را به آرامی فشار دهید.

4- دوش گرفتن، آرایش کردن و تراشیدن از روز دوم بلامانع می‌باشد.

5- هنگانم خروج از منزل حتما از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

6-به مدت 72 ساعت از فعالیت های شدید که موجب تعریق می‌شوند، خودداری کنید.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

هیرفیلر چیست ؟هیرفیلر چیست ؟

آیا از ریزش موهای خود خسته شده اید ؟ آیا روی بالشت و کف اتاقتان پر از مو خورده است ؟ اگر همچین مشکلی دارید ، هیرفیلر همان چیزی است که به رفع مشکل شما کمک می کند. پس با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟

پیر شدن پوست به دلیل عدم تعادل بین نرخ تخریب و بازسازی سلول های پوستی و کلاژن است. در جوانسازی به روش پی آر پی با کیت سوییسی رژن لب از طریق تزریق پلاسما ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین