بهترین روش جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست

پوست دستان شما ممکن است بر اثر تماس با شوینده ها، مواد آلرژی زا و همچنین عوامل آسیب رسان محیطی مانند سردی هوا، آلودگی و ... دچار خشکی، آسیب و سوزش شود.

اگر مدام پوست دست هایتان خشک می شود و در طول روز چندین بار از کرم های مرطوب کننده استفاده می کنید، اگر دست هایتان در معرض آفتاب بوده و دچار لک شده است، اگر به علت شستشوی زیاد دست و استفاده زیاد از مواد شوینده پوست دستتان نازک شده است و دچار چین و چروک و خشکی پوست دست شده اید، اگر ضخامت پوست پشت دستتان کم شده است و این موضوع باعث شده رگ های دست‌تان بیش از حد دیده شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم از روش های جوانسازی پوست دست استفاده کنید.

زیبایی پوست دست به اندازه پوست صورت برای خانم ها اهمیت دارد. همانطور که پوست صورت به مراقبت نیاز دارد و باید نیازهای آن را بشناسیم، پوست دستانتان هم به مراقبت نیاز دارد و باید نیازهای آن را برطرف کرد.

لک های تیره، چین و چروک و شل شدن پوست دست از جمله مشکلاتی هستند که دست های ما را پیر و فرسوده نشان می دهند. ما در واقع با روش های غیر تهاجمی، روشی را برای جوانسازی دست شما انتخاب می کنیم که بیشترین تاثیر را داشته باشد.

روش های جوانسازی دست عوارض و نشانه های افزایش سن مثل بیرون زدگی رگ‌ها، چین و چروک پوست، شل شدن پوست، زبر شدن پوست، و مشکلات پوست دست که در اثر تماس با شوینده ها، مواد آلرژی‌زا و عوامل آسیب رسان محیطی مانند سردی هوا، آلودگی و ... به وجود آمده‎‌اند را از بین می‌برد. با افزایش سن کلاژن و چربی های موجود در پوست ما کاهش می یابد.

وقتی دست‌ها حجم خود را از دست می‌دهند، پوست به تدریج شل شده و سطح پوست بافت کاغذی پیدا می‌کند. با کاهش حجم، رگ‌ها و تاندون‌های دست هم برجسته‌تر می‌شوند و بیشتر از حد معمول دیده می‌شود.

روشی که برای جوانسازی پوست دست انتخاب میکنیم، به اینکه پوست شما دچار کدام مشکل شده است بستگی دارد. مثلا پوست شما دچار لک زیاد شده است یا چین و چروک زیادی دارد و یا پوست‌تان شل شده است.

روش های جوانسازی دست در مطب دکتر مهین عباسپور:

  1. مزوژل های جوانساز:
    مزوژل یک درمان فوق العاده برای بازسازی پوست است. مزوژل های شامل ویتامین ها و هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید وظیفه جذب آب و رطوبت رسانی به پوست را دارد و با افزایش سن هیالورونیک اسید در پوست از بین می رود. از مهم ترین موادی که در مزوژل ها وجود دارد، هیالورونیک اسید است که با تزریق مزوژل‌ها به جوانسازی و آبرسانی پوست کمک می کنیم. تزریق مزوژل با کلاژن سازی باعث می شود فرورفتگی های پشت دست پر شود و چروک های سطحی ناپدید شود و رگ ها کمتر به چشم بیایند و نازکی پوست بهبود یابد.
  2. پی آر پی دست :
    در این روش مقدار کمی از خون شما گرفته می شود و پس از انجام فرایند سانتریفیوژ، پلاسمای غنی از پلاکت که از مشتقات خون می باشد دوباره به پوست تزریق می شود. این روش فاقد اثرات جانبی است و با آزادسازی فاکتورهای رشد در لایه های عمقی پوست فرآیند طبیعی بازسازی پوست را فعال می کند. پلاکت‌ها عامل اصلی جوان‌سازی در پی آر پی هستند. تزریق پی آر پی باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست دست می شود و چین و چروک های آن از بین می برد و باعث می شود رنگ پوست دست روشن تر شود. در عرض دو الی سه هفته پس از تزریق می توانید اثرات آن را ببینید.
  3. مزوتراپی دست:
    مزوتراپی یک روش تزریقی برای جوانسازی پوست دست است که باعث بهبود ظاهر و بافت پوست می شود. در این روش تزریق مواد مغذی، ویتامین‌ها ،هیالورونیک اسید و کلاژن به پوست باعث افزایش کلاژن سازی و ترمیم بافت های پوست می شود. با مزوتراپی می توان لک های پوست را از کم‌رنگ کرد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرد و همچین در کم کردن چین و چروک های موجود موثر است.

قابل ذکر است که هر کدام از روش های فوق با مشورت پزشک و پس از ویزیت مراجع انتخاب می شود و تعداد جلسات به پوست دست و مشکلات آن بستگی دارد.
در مورد هزینه جوان‌سازی با توجه به روشی که انتخاب می‌کنید، هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه‌های روش‌های فوق می توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟پی آر پی (PRP) صورت چیست ؟

پیر شدن پوست به دلیل عدم تعادل بین نرخ تخریب و بازسازی سلول های پوستی و کلاژن است. در جوانسازی به روش پی آر پی با کیت سوییسی رژن لب از طریق تزریق پلاسما ... ادامه مطلب

فرق مزوژل و مزوتراپیفرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟ ... ادامه مطلب

مزوژل بهترین روش جوانسازی پوستمزوژل بهترین روش جوانسازی پوست

داشتن چهره ای جذاب و زیبا بعد از استفاده طولانی مدت از ماسک آرزوی خیلی از ماست. با مزوژل های جوانساز می توانید زیبایی، طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین