درمان افتادگی پوست با مزوژل

فرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟

مزوژل چیست ؟

آیا شما هم نگران پیری پوست صورت خود هستید ؟ و می خواهید روند پیری پوستتان را به تعویق بیاندازید ؟ یک خبر خوب و خوشحال کننده ای که می توان به شما داد این هست که با روش های نوین و غیر جراحی می توانید زیبایی از دست رفته پوست را به صورت طبیعی به آن برگردانید و نتیجه فوق العاده آن را ببینید.

همانطور که می دانید بعد از سن 25 سالگی سطح کلاژن پوست به مرور کاهش می یاد و همین موضوع باعث بروز چین و چروک و کاهش قوام پوست می شود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دنبال زیبایی طبیعی پوست خودتان می باشید ، با تزریق مزوژل ها می توانید روند پیری پوست خود را معکوس کرده و شادابی و جوانی را به پوست خود برگردانید.

کاربردهای مزوژل :

مزوژل ماده ای است که حاوی هیالورونیک اسید با غلظت بالا، ویتامین ها ، اسید آمینه و مواد معدنی است که تزریق آن با تحریک کلاژن سازی در پوست باعث شادابی و جوانسازی، آبرسانی فوق العاده ،از بین رفتن اسکار و جای جوش، بهبود خاصیت کشسانی پوست (قوام پوست) ،لیفت پوست و برطرف شدن چین وچروک ها می شود.

از این روش می توان برای از بین بردن و رفع خط خنده ،خط اندوه ،خطوط اطراف لب و همچنین خطوط عمیق پوست اطراف چشم و نواحی پیشانی استفاده کرد.

پس اگر صورت شما شادابی قبل را ندارد و یا به دلیل کاهش کلاژن و الاستین پوست برجستگی گونه هایتان کم شده است و احساس افتادگی وشلی پوست در نواحی زاویه فک و پایین صورتتان می کنید، می توانید از این روش استفاده کنید.

با تزریق مزوژل به دلیل افزایش هیالورونیک اسید و کلاژن پوست، در نواحی مختلف صورت مثل گونه ها، زاویه فک، احساس کشیدگی و لیفت می کنید.

غلظت بالای هیالورونیک اسید در این محصول باعث جذب زیاد آب شده که نتیجه آن آبرسانی، شادابی و جوانسازی پوست است.

تفاوت مزوژل و مزوتراپی :

مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی برای جوانسازی و تحریک سلول های سازنده کلاژن پوست می باشد. در این روش بر حسب مشکل مراجعه کننده ترکیبی از داروها توسط سوزن بسیار ریزی به ناحیه میانی پوست تزریق می شود.این داروها شامل هیالورونیک اسید، ویتامین ها مثل ویتامین C، مواد معدنی و مواد آنتی اکسیدان و... است.

تفاوت اساسی بین مزوتراپی و مزوژل در غلظت هیالورونیک اسید آنهاست.

میزان هیالورونیک اسید در ترکیبات مزوژل ها 5 برابر بیشتر ازداروهای مزوتراپی است که باعث پرکنندگی بسیار بیشتر، جوابدهی بهتر و سریع تر و جوانسازی بیشتری نسبت به مزوتراپی می شود.

تاثیر مزوژل خیلی زودتر از مزوتراپی است و حتی پس از تزریق قابل مشاهده است ، به همین دلیل طول درمان مزوتراپی بیشتر از مزوژل است.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علل ریزش مو ارثی در مردانعلل ریزش مو ارثی در مردان

در بسیاری از مردان دلیل ریزش مو وراثت است، به مانند بسیاری از ویژگی های جسمانی که از خانواده پدری و یا مادری به ارث برده می شود وضعیت موها نیز به همین شکل است. ... ادامه مطلب

مزوژل بهترین روش جوانسازی پوستمزوژل بهترین روش جوانسازی پوست

داشتن چهره ای جذاب و زیبا بعد از استفاده طولانی مدت از ماسک آرزوی خیلی از ماست. با مزوژل های جوانساز می توانید زیبایی، طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

علل ریزش مو در زنانعلل ریزش مو در زنان

ریزش مو در زنان معمولاً زمانی مشخص میشود که فرد به طور غیرمنتظرهای، مقدار زیادی مو از دست میدهد. به طور طبیعی همهی ما روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ عدد تار مو از دست میدهیم ... ادامه مطلب

مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین