RF Fractional و سوالات متداول

1- هرجلسه درمانی چه مدت طول می کشد؟
ابتدا بین 30 تا 40 دقیقه کرم بی حسی روی پوست می ماند تا کامل بی حس شود، سپس 15 تا 25 دقیقه درمان شما طول می کشد.

2- برای رسیدن به نتایج مؤثرهر چند وقت یکبار باید این درمان را انجام داد؟
در جلسه مشاوره توسط پزشک یک برنامه درمانی مناسب با شرایط و پوست شما تعین می شود. حداقل جلسات درمانی 2 و حداکثر آن 6 جلسه می باشد و فواصل بین جلسات بین 2 تا 4 هفته است. با توجه به نوع پوست شما ممکن است توصیه شود سالی یک بار این دوره را انجام دهید تا نتایج درمان حفظ شود والبته در این ما بین بهتر است از کرم ها و محصولات مراقب از پوست از برندهای با کیفیت استفاده کنید. لازم است بدانید زدن ضدآفتاب مناسب پوستتان مهمترین مراقبت از آن است.

3- از چه زمانی تغییرات پوست قابل مشاهده است؟
مشاهده تغییرات درمانی براساس تغییرات کلاژن در پوست است. اولین تغییرات کلاژن سازی بعد از 3 هفته شروع می شود و کاملا مشهود است. از محاسن RF Fractional این است که حتی بعد از گذشت چند ماه پوست همچنان در حال کلاژن سازی است.

4- دوره نقاهت و بهبودی پس از درمان چقدر طول می کشد؟
خوشبختانه به دلیل مکانیسم عمل RF Fractional هیچ گونه سوختگی و عارضه ای روی پوست (اپیدرم) ایجاد نمی شود. قرمزی و تورم پوست تا چند ساعت پس از آن رفع می شود و فردای آن روز با زدن ضد آفتاب می توانید به امور روزانه خود برسید.

5- مکانیسم RF Fractional در بازسازی پوست به چه شکل است؟
امواج رادیوفرکونسی به کمک سوزن های دستگاه به شکل حرارت در عمق های مختلف پوست آزاد میشود. در هر مرحله حدود 30 درصد از پوست بازسازی می شود. نهایتا کلاژن های جدید جایگزین کلاژن های پیر پوست شده و چروک های پوست از بین رفته و بافت های تخریب شده مانند جای جوش ها بازسازی می شوند.

6- تفاوت RF Fractional با CO2 Fractional چیست؟
co2 fractional يك نوع ليزر است و براى تاثير در عمق پوست مانند تمام ليزرها با ايجاد سوراخ از سطح پوست عبور مى كند و به همين دليل باعث زخم و سوختگى در سطح پوست مى شود اما Rf fractional ليزر نيست ، بلكه امواج راديوفركونسى بوده و بر عكس ليزر در اپيدرم (سطح پوست) سوختگى ايجاد نمى كند بلكه در عمق مشخص امواج راديوفركونسى را آزاد مى كند و به همين دليل هيچگونه سوختگى درسطح پوست بر خلاف ليزر ايجاد نمى كند. مهمترین تفاوت این دو دستگاه دوره نقاهتشان است که RF Fractinal طی یک روز و CO2 Fractional بین یک تا سه هفته زمان بهبودی طول می کشد.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فرق مزوژل و مزوتراپیفرق مزوژل و مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی ؟ مزوژل بهتر است یا مزوتراپی ؟ آیا مزوژل و مزوتراپی با هم فرق دارند ؟ ... ادامه مطلب

جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

مزوژل جوانساز چیست ؟مزوژل جوانساز چیست ؟

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای بازسازی و جوانسازی طبیعی پوست است که با تحریک کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی هیالورونیک اسید باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود. ... ادامه مطلب

علل ریزش مو ارثی در مردانعلل ریزش مو ارثی در مردان

در بسیاری از مردان دلیل ریزش مو وراثت است، به مانند بسیاری از ویژگی های جسمانی که از خانواده پدری و یا مادری به ارث برده می شود وضعیت موها نیز به همین شکل است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین