لیزر آر اف فرکشنال چیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روش های جوانسازی پوست / لیفت و جوان سازی با آر اف فرکشنال

لیفت و جوان سازی با آر اف فرکشنال

لیفت و جوان سازی با امواج رادیوفرکونسی با دستگاه آراف فرکشنال
دستگاه آراف فرکشنال برای لیفت، جوان سازی وافزایش قوام پوست استفاده می شود. کلمه فرکشنال به معنی بخش و قسمت است . در دستگاه آراف فرکشنال امواج آراف فقط به بخشی از ناحیه درمانی گرما می رساند ،و همین امر باعث می شود عوارض استفاده از دستگاه آر اف کاهش پیدا کند.

این دستگاه با کمک سوزن های بسیار ظریف امواج کنترل شده رادیوفرکونسی را به عمق های متفاوت از پوست می رساند.مزیت این روش نسبت به روش های دیگر جوان سازی و لیفت صورت این است که برای تمامی انواع پوست( حتی پوست های تیره)انجام شده وعارضه تیرگی و لک بعد ازالتهاب درپوست با این روش وجود ندارد.از موارد درمانی دیگر آراف فرکشنال درمان اسکارآکنه و جای جوش متوسط تا شدید است.

جای جوش ها اغلب به دنبال آکنه های ندولوکیستیک ایجاد می شوند که باعث تخریب کلاژن پوست در ناحیه مبتلا می شوند.درمان هایی مانند پیلینگ شیمیایی، ساب سیژن، درم ابرژن، فیلروتکنیک پانچ از روش های دیگر درمانی جهت بهبود اسکار آکنه هستند، اما آراف فرکشنال با کمترین عارضه و درمدت زمان کوتاه و با دوران نقاهت بسیار کم می تواند حداکثر نتیجه را بدهد.

عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال
این دستگاه دارای سری کوچکی است که برای هر فرد جداگانه استفاده می شود. این سری حاوی سوزن های بسیار کوچک و ظریف با روکش طلا است (فلزی که با بافت بدن انسان سازگار بوده و حساسیت ایجاد نمی کند ) و تا عمق 0.5 تا 3.5 میلیمتری پوست نفوذ می کند. تعداد این سوزن ها در هر سری دستگاه 49 عدد است.

دستگاه آر اف فرکشنال با گرمای حاصل ازامواج رادیو فرکونسی بدون آسیب به سطح پوست یا اپیدرم تنها در عمق پوست عمل می کند. انرژی گرمایی ازطریق سوزن های ظریف به عمق پوست می رسد.با افزایش دما در عمق پوست و ایجاد آسیب حرارتی درناحیه درم، شکل گیری مجدد پوست و دوباره سازی کلاژن آغازمی شود وکلاژن های پیر پوست از بین می روند و نتیجه این تغییرات افزایش قوام پوست و لیفت پوست است.

با این دستگاه می توان در تمام نواحی صورت وگردن و ناحیه دکولته با تنظیم عمق نفوذ جوان سازی و لیفت انجام داد.پس از انجام آراف فرکشنال التهاب و قرمزی به مدت 24 تا 48 ساعت در سطح پوست ایجاد می شود و دراین مدت فرد بایستی ازکرم ضد افتاب استفاده کند.

کاربردهای آراف فرکشنال
1.درمان چین وچروک
2.لیفت و جوان سازی پوست
3.سفت شدن وافزایش قوام پوست
4.درمان جای جوش واسکار آکنه
5.بهبود اسکارهای جراحی و اسکارهای ناشی از بریدگی یا تصادف
6.بسته شدن منافذ باز پوست
7.بهبود استریا یا ترک های پوستی

محاسن روش آر اف فرکشنال
1.درد بسیار مختصر
2.قابل استفاده برای پوست های تیره
3.عمق نفوذ بیشتر نسبت به روش های دیگر، آراف فرکشنال تا عمق 3.5 میلیمتر در پوست قابلیت نفوذ دارند
4. قرمزی کوتاه مدت بعد از درمان
5.عدم ایجاد سوختگی برخلاف لیزر
در کلینیک ما از دستگاه آر اف فرکشنال اینفینی که دارای تاییدیه آمریکا (FDA ) است ،استفاده می شود.


آدرس مطب : تهران ، بلوار آفريقا ، بالاتر از چهارراه جهان كودک ، خیابان پديدار ، ساختمان شهروز ، طبقه 6
تلفن : 88661062 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی دور چشم با مزوژلجوانسازی دور چشم با مزوژل

شایع ترین علت بروز این مشکل وجود رنگدانه بیش از حد در ناحیه اطراف چشم است که در میان افراد آسیایی شایع است. در این افراد به علت نازکی پوست زیر چشم رنگدانه های موجود در پوست مشخص تر است. ... ادامه مطلب

مزوژل بهترین روش جوانسازی پوستمزوژل بهترین روش جوانسازی پوست

داشتن چهره ای جذاب و زیبا بعد از استفاده طولانی مدت از ماسک آرزوی خیلی از ماست. با مزوژل های جوانساز می توانید زیبایی، طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

علل ریزش مو در زنانعلل ریزش مو در زنان

ریزش مو در زنان معمولاً زمانی مشخص میشود که فرد به طور غیرمنتظرهای، مقدار زیادی مو از دست میدهد. به طور طبیعی همهی ما روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ عدد تار مو از دست میدهیم ... ادامه مطلب

علل ریزش مو ارثی در مردانعلل ریزش مو ارثی در مردان

در بسیاری از مردان دلیل ریزش مو وراثت است، به مانند بسیاری از ویژگی های جسمانی که از خانواده پدری و یا مادری به ارث برده می شود وضعیت موها نیز به همین شکل است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین